Monday, September 10, 2012

Türk Telekom İçin Çal!

Türkiye ne yazık ki güzel projelerin en kolay suyunu çıkaran ülke olarak madalya alabilir. Şu Türk Telekom'un yeni reklamını bugün gördüm ve bayağı sinirlendim doğrusu. Reklamı Doğa İçin Çal'ın yapımcısı yapmış, yani ortada bir çalma yok (gibi görünüyor) belki ama bir sorumluluk projesinin fikrinin bir şirkete reklam için satılması ve bir de üstüne başka parça seçmek yerine Doğa İçin Çal'da kullanılan parçaların karıştırılıp kullanılması benim için Doğa İçin Çal'ın tüm keyfini öldürdü, bir daha yapılsa aynı keyifle izler miyim hiç bilmiyorum. Üstelik bir de şarkıların sözlerini değiştirip resmen Aşık Veysel'den jingle yapmışlar. Bildiğiniz sinirlendim televizyon başında.

Bir de pişkin pişkin gitmiş "bu şirket arası bir iletişim projesidir" diyor, iletişim projesi de neden reklam diye televizyonlarda dönüyor ve neden şirket çalışanları birbiriyle ileşmek için şirketi öven şarkı sözleri söylüyor. Yedik mi şimdi biz bunu? Bir de evi günde beş kez arayıp açınca konuşmayan numaranın da bu Türk Telekom olduğunu öğrendim bugün, nefret katsayım beş katına çıktı. TT bir beni rahat bırak da takılan donan internetini düzelt allah aşkına, hala çevirmeli hat kullanıyor tadında dolaşıyoruz internette!



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails