Thursday, June 17, 2010

Trendy Blog Award'lu olmuşum ben



Minnoşum Edie'cik bana Trendy Blog Awards yollamış, ben de bu furyaya katıldım yani sonunda. Kendisini buradan minnoş minnoş öpücüklere boğuyorum, kokulu öpçük yolluyorum, böyle birşeyler işte. Şimdi ben de 10 kişiye verecekmişim bu ödülü, başlayalım ödülleri dağıtmaya o zaman:

-pisikopati
-deniz baran
-gaykedi
-illederoman
-made by ozlem akin
-porselen kertenkele
-çilekli pasta
-jwc
-ceren baykal
-emre varışlı

Şimdi sizin de 10 kişiyi seçmeniz, onları ödülden haberdar etmeniz, sayfanıza ödülle ilgili bir yazı yazmanız, bir de bana teşekkür etmeniz gerekiyormuş, "başıma dert aldım" demez sevinirsiniz umarım. Severek izlenmektesiniz!

5 comments:

edie finnerty said...

severim seni minnoşşş :))
muaaaa muaaaa :)

Unknown said...

sana da muaaaa

Emre Varışlı said...

eneeee, teşekkür ederim sylvia'cığım

Unknown said...

ne demek efenim

DENiZ said...

Cok cok cok tesekkur ederim! Pek mutlu oldum efendim, odul veren elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails