Monday, June 14, 2010

Yorulmuş Bacaklara Mucize Çözüm

Sizi bilmem ama ben yaz aylarında feci bir sorun yaşıyorum, şişmiş bacak ve ayaklar. Normalde blog'da ürün tanıtımı gibi birşey yapmyorum, ama bu mucizevi kremi keşfedince kendimi tutamadım.

Sözü geçen krem, Gratis'in bize özel olarak Almanya'da ürettiği "Franziskus Leinlotion" yani Franziskus bacak kremi. Franziskus da ne derseniz, kendisi çok saygı duyduğum bir kişi olup, bitkilerin ve hayvanların azizi olarak bilinen Aziz Fransis'tir. Krem de zaten bir sürü ottan oluşuyor, ökaliptus, jojoba yağı, çam,aloe vera. İlk sürdüğünüzde hoş bir serinlik veriyor, sonra bir yarım saat sonra bütün ağrılar diniyor, ayrıca cildi besleyip bebek poposu yumuşaklığına getiriyor...



Bana inanmıyorsanız denemesi de sadece bedava, çünkü krem 2 lira! Deneyin, duacım olursunuz.

2 comments:

Sıla Yılmaz said...

Hemen alıcam :)

Unknown said...

beğenip beğenmediğini söylersin sonra, benim haayatımı kurtardı

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails