Sunday, November 28, 2010

Allah Belanı Versin Yılmaz Morgül

Dün Okan'a bakayım dedim bir de ne göreyim, Yılmaz Morgül bizim bildiğimiz Farfara'rı elektro arkaplanla dıstık dıstık yapmış dans ediyor. Bir de albüm kapağında soyunmuş ( o vücut onunsa ben de Dita'yım anasını satayım). Ben buna hazır değilim Yılmaz'ım Morgül'ün, Türkiye hatta tüm insanlık buna hazır değil, yapma iki gözüm, rezil etme kendini daha çok.

Yalan değil ha Naide'nin şarkısı bundan güzel, ben ya da sen ya da o ya da biz....

Bakınız Yılmaz Morgül ya da YLMZMRGL...









4 comments:

62'den Kedi said...

beni öldürdü dün ya

Unknown said...

sorma ya kriz geçirdim tvnin başında

Anonymous said...

vücudu güzel mi ki? bence çirkin. ama esas önemli olan, bir insanın karın deliği o kadar yukarıda olabilir mi yahu?

Unknown said...

balyoz, güzel değil ama kaslı, yok onca yıl takım elbiselerin altına saklamışsa bu kasları o başka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails