Saturday, April 17, 2010

Hayko'dan ilahi açılımı

Hayko'ya birşeyler olmuş, iyi ki de olmuş. Bu ilahinin üstüne benden Hayko'ya selam olsun, gel gülüm bırak metali filan, boş işler bunlar... İlla ilahi söyle dine dön demiyorum, ama daha sesini duyabildiğim brutal vokalsiz birşeyler yap, çok seviyorum sesini de gırtlağını da. Senin için bir dönem metali sevmeyi de denedim ama olmuyor işte, n'apıyım:( (Hayko fanları alınmasın, az önce 1 saatlik bir karın sancısı üstüne 3 buscopan birden yuttum, üstüne de bunu duyunca bir coşmuş olabilirim).


Hayko Cepkin - Demedim mi
Yükleyen suhagurgen. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

Siz ne dersiniz, çok bu güzel olmuş, ne alaka mı?

Dip bilgi notu: Demedim mi 16. yüzyılda yaşamış Alevi-Bektaşi tarikatına bağlı Pir Sultan Abdal'ın. Kendisinin bende yeri tasavvuf yanında sosyal sınıf ve devlet düzeni gibi konulara getirdiği yorumlar nedeniyle her zaman bir ayrıdır, bir de Sünni'lerdense Alevi'leri tercih eder oldum son bir kaç yıldır, onunla da ilgisi var tabii. Daha bir barışçı değiller mi sizce de, hem de kadınlarla erkekler arasındaki ayrım da daha öz, türban modasına da uymuyorlar, buscopan iyice kafa yaptı herhal, benden şok açıklamalar gelmekte.

Son olarak Hayko'yu sahalarda sarışın görmek istediğimi sözlerime eklemek isterim. Siz son zamanlarda Hayko'yu bu kadar seksi gördünüz mü allah aşkına?

10 comments:

ozlemakin said...

ehe sanki tersten bi amele yanigi var gibi :)

cok gecmis olsun bu arada.

Unknown said...

evet abi, festival insanının doğal hali, sağol canım:)

ozlemakin said...

yok dirseklerden asagisi da beyaz kalmis ya, ona sasiriyorum :) uzun eldivenlerle mi gezmis napmissa.

Unknown said...

o ilk albüm zamanı vardı öyle bir takıntısı, dikkatlisin tebrik ediyorum

ozlemakin said...

aha bi sarkazm sezdim ya neyse artik ;)

Unknown said...

sarkazm sana değil haykoya bitanem, ben sana öyl şey yapar mıyım?

Feride Nizamettin said...

Ben pek beğendim ilahiyi yorumlayışını. Yazını da çok sevdim Zeynepçiğim seninle sonuna kadar hemfikirim. Şimdi senin belki unuttuğun bir noktayı da kendi bloguma koyarak dayanışıyorum:)

Unknown said...

bloglar arası etkileşim sevdim ben bu işi:)

Feride Nizamettin said...

evet çok güzel dayanışmışım senin blogun linkini vereceğime uyumsuzun blogunun linkini 2 kere vermişim.:)))
düzelttim neyse..

Unknown said...

olsun düşünmen yeter, bir de beni hep kod adımla ver ki insanlar arasa da bulamasın:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails