Thursday, April 29, 2010

Kartpostal Blogum/ My Postcard Blog



Dün bir arkadaşın sorduğu soru üzerine buradan tekrar bu ikinci blogum nedir, ne işe yarar onu anlatayım dedim.

After a friend asked me yesterday, I wanted to clear what my second blog is about.


Rome

Efendim, ben çok küçüklüğümden beri içimde yaşayan yaşlı teyzenin (içimde yaşlı bir teyze yaşıyor bu arada, böyle nostalji tutkum, eski elbise/film vs. merakım hep bu teyzeden kaynaklı) dürtmeleriyle mektup arkadaşlarımla mektuplaşıyorum, bir aralar 20 tane filan vardı, şimdi 5-6 civarında. Neyse, işte böyle dünyadan insanlar bana kartpostal göndere göndere fena büyüklükte olmayan bir koleksiyonum oluştu. Bir kaç yıldır da postcrossing adında süper bir projeye dahil oldum. Kısaca anlatmak gerekirse, postcrossing'e üye olunca size kartpostal göndermeniz için sistem rastgele adresler yolluyor, sizin yolladığınız kartlar sahiplerine ulaşınca da, size rastgele biri bir kart yolluyor, böylece dünyanın hiç gitmediğiniz yerlerinden kartlarınız oluyor. Bunu daha önce yazdığımda, Aslı'nın da aklını çelmiştim, bakalım bu sefer birinin daha çelebilecek miyim? (Bugün de Aslı'ya verdiğim bu ikinci link, bak reklamını yapıyorum kız, haberin olsun:))


Kyoto

Since I was a little girl, an old lady lives in me (she really do, that's why I love old clothes/films etc.), so with the demands of this lady, I've been snail mailing since I first learned French which is when I was 12 I guess. I had more than 20 penpals at the time, now it's only 5 or 6. But anyway, penpalling all these years from people all around the world got me a large postcard collection. And for some years, I'm in a super-duper project called postcrossing. To tell you shortly about it; when you register to the site, it gives you adresses to send postcards too, when the recipient gets the card, the system gives your adress by random, so you will have a postcard somewhere around the world. When I first write about the site, I managed to recruit Aslı, let's see if I'll have anyone interested with this post too?


Postcards Exchange


Neyse efendim şu anda 26 ülkeden 241 adet kart barındıran koleksiyonumu tarayıp bu bloga koydum. Bu blog kadar sık güncellenmiyor, ne zaman yeni bir kart geçerse o zaman işte....

So, anyway, I scanned and put my postcard collection in this blog which is 241 cards from 26 countries so far. The blog is not updated as regularly as this, whenever I get a new card, I put it there.... So take a look if you feel like it.


Sydney

5 comments:

Anonymous said...

en sevdiğim blog

Unknown said...

essahtan mı?

Anonymous said...

valla

Unknown said...

sevindim. Teşekkürler:)

Anonymous said...

"aman efendim asıl ben teşekkür etmeliyim böylesine güzel bi blog meydana getirdiğin için" diyeceğimi sanıyosan yanılıyosun. çünkü çok uzun bi cümle o ve ben kesin üşenirim onu yazmaya. ama yine de teşekürler :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails