Wednesday, April 28, 2010

Müzikli Çarşambalar/ Musical Wednesday- Carla Bruni

Ben uzun zamandır, Carla'cığım Bruni'ciğimi koymamıştım bloga, işte bence en güzel şarkısı:

I didn't put the lovely Carla Bruni in my blog for a long while, so here is my favorite song of her:



Carla Bruni Sarkozy olduktan sonra çıkan bu albüm Fransızları fazlasıyla rahatsız etti, çünkü Bruni'ciğim hemen hemen her şarkıda Sarkozy'le seks hayatına değinmeden geçmiyor. Açıkçası ben de başbakanımızın seks hayatını dinlemek istemezdim. İşte sözler:

This album that she made after being Carla Bruni-Sarkozy disturbed French people a lot, because in almost every song, there are parts describing their sex life with Sarkozy. To tell you the truth, I wouldn't want to listen to my Prime Minister's sex life either.

Déranger Les Pierres

Je veux mes yeux dans vos yeux
Je veux ma voix dans votre oreille
Je veux les mains fraiches du vent
Je veux encore le mal d'aimer

Le mal de tout ce qui émerveille
Je veux encore brûler doucement
Marcher à 2 pas du soleil

Et je veux déranger les pierres
Changer le visage de mes nuits
Faire la peau à ton mystère
Et le temps,j'en fais mon affaire

Je veux t'ouvrir dans ma bouche
Je veux tes épaules qui tremblent
Je veux m'échouer tendrement

Sur un paradis perdu
Je veux retrouver mon double
Je veux l'origine du trouble
Je veux caresser l'inconnu

Je veux mourir un dimanche
Au premier frisson du printemps
Sous le grand soleil de satan

Je veux mourir sans frayeur
Mon dieu,dans un sommeil de plomb
Je veux mourir les yeux ouverts
Aller au ciel,comme un mendiant


Taşları yerinden oynatmak

Gözlerimi gözlerininiz içinde istiyorum
Sesimi kulağınızın içinde istiyorum
Rüzgarın taze ellerini istiyorum
Hala sevmenin acısını istiyorum

Hayranlık veren herşeyin acısını
Hala usulca yanmak istiyorum
Güneşin iki adım uzağında yürüyerek 

Ve taşları yerinden oynatmak istiyorum
Gecelerimin yüzünü değiştirmek
Gizeminin tenine ulaşmak
Ve zamanla, skandalımı yaratıyorum  


Seni ağzımda açmak istiyorum
Sarsılan omuzlarını istiyorum
Yavaşça karaya oturmak istiyorum 

Kayıp bir cennette
İkizimi bulmak istiyorum
Belanın kökenini bulmak istiyorum
Bilinmeyeni okşamak istiyorum

Bir pazar günü ölmek istiyorum
İlkbaharın ilk ürepermesinde
Şeytanın büyük güneşinin altında

Korkusuzca ölmek istiyorum
Tanrım, ağır bir uykuda
Gözlerim açık ölmek istiyorum
Bir dilenci gibi, gökyüzüne ulaşmak 

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails